نسل جدید لپ تاپ های سری 9 سامسونگ معرفی شد: باریک تر و ارزان تر نسل جدید لپ تاپ های سری 9 سامسونگ معرفی شد: باریک تر و ارزان تر
تاریخ : سه شنبه 27 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 

پیش از آنکه اولترابوک ها در بازار شروع به گرد و خاک بکنند. لپ تاپ سری 9 سامسونگ در بازار بودند و تقریبا تمام مشخصات یک اولترابوک عالی را به همراه داشتند. البته با یک قیمت بسیار بالا. نقد و بررسی اش را در نارنجی به یاد دارید؟

حالا سامسونگ در نمایشگاه امسال با نسل جدید این سری از راه رسیده است. اولترابوک ها چند صد دلاری ارزان تر هستند. بنابراین سامسونگ هم قیمت را ارزان کرده و در طراحی جدید اش برای مدل ۱۳ اینچی با قیمت ۱۳۹۹ دلار و برای ۱۵ اینچی با قیمت ۱۴۹۹ دلار مواجه هستیم که از ماه آینده وارد بازار می شوند.


samsung-series-9-2012-keyboard_narenji.jpg

مدل ۱۳ اینچی ۱۱۳۰ گرم وزن دارد و البته خود سامسونگ آنها را جزو اولترابوک ها قرار نداده است. هر دوی آنها دارای پردازشگر Core i5 هستند به همراه ۴ گیگابایت رم و اس اس دی ۱۲۸ گیگابایتی و باطری ۶ ساعته و کیبرد با نور پس زمینه.


طراحی بدنه نیز یکپارچه آلومینیومی است. و نمایشگر دارای رزولوشن 1600 در 900 پیکسل می باشد. در طراحی جدید لپ تاپ های سری 9 باریک تر و لاغر تر هم شده اند و مدل ۱۳ اینچی تنها نیم اینچ ضخامت دارد.


samsung-series-9-2012-lid_narenji.jpg

اگر تا به حال به خاطر قیمت بالای این سری سراغ آنها نمی رفته اید شاید حالا بتوان کمی بیشتر به آنها فکر کرد. هر چند با هجوم اولترابوک های دیگر، همچنان گزینه های معقول دیگر با قیمت های بسیار ارزان تر در راه است.




|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: , , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید